Bir kurumsal vardı yeniydi, trade istedim siz atın geri dönüş yaparım dedi 2 defa haber vermiştim sırf yapıp yapmayacağını görmek için. Öyle kaldı geri dönüş falan yapmadı 😅 amazonun sahibi sanırım pek zaman bulamıyor.
Ne amazonu kardeşim
Keşke Amazon'un sahibi olsaydı o zaman zorumuza gitmezdi 😂😂😂🤫🤫🤫🤫