Bence bu olay için foruma yeni bir özellik geliştirilmeli. Satış konusuna has bazı seçenekler olmalı. Siz girip satın alma işlemi yaptığınız zaman oradan yaparak iki tarafa da tradelerini otomatik tanımlamalı. Şuana kadar forumda gördüğüm en büyük eksiklik bu hatta. Dakika başına satışın döndüğü bir mecrada bu işi, daha elverişli hale getirecek hiçbir uygulama prosedürü yok. Gerçekten çok ilginç