darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda 200+ ticaretim olmuştur ama trade sayım bahsettiğiniz olay yüzünden 70 civarlarında sayının pek önemi olduğunu da düşünmüyorum.
Aynen öyle hocam Bahsettiğim durumu tam anlamıyla anlamışsınız. Hayır birde alıcı benim, ödeme istiyor daha almadan hiçbirşeyi ödemeyi de atıyoruz falan herşeyi önceden yapıyoruz mubarek trade de istenmez yani verirsin hocam ben verdim size trade siz geri dönüş yaparsanız sevinirim der insan. Ama yok şartlandırıyor trade gönderirseniz dönerim göndermezseniz bende göndermem gibi çok farklı olaylara gidiyor durum.