zeugma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben şikayet edilicek birşey göremiyorum büstün üstüne çıkması olayına gelince cocugun boyu yetmemiştir yada dikkat çekmek istemiştir ve cocuk ülkemizi yıkamayacaksınız diyede milliyetci sözler ile çekmiş hepsini geçtim kasıt yok videoda
"Atatürk’ü temsil eden heykel, bust ve âbideleri veyahut Atatürk’ün kabrini tahrip eden, kıran, bozan veya kirleten kimseye bir yıldan beş yıla kadar ağır hapis cezası verilir."
hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı insanlar karşılaştırılabilir şeyleri çok yanlış anlıyor.
Cumhurbaşkanı ile ülkenin kurucusunu karşılaştırıp yorumlamak, kendince dalga durumuna almak zaten iq seviyesinin ayakkabı numarasını geçmediğini belli ediyor.
Ben yorum olarak hiç bir taraf tutmuyorum ancak iktidarı ve mevcut adayları karşılaştırıp bir tarafı desteklersiniz ancak kurucu ile iktidarı karşılaştırmak sadece gülünç.
Videoda ki yapılan hareketleri şikayet ediyorum, arka planda çalan kaydı değil.