Bazı insanlar karşılaştırılabilir şeyleri çok yanlış anlıyor.
Cumhurbaşkanı ile ülkenin kurucusunu karşılaştırıp yorumlamak, kendince dalga durumuna almak zaten iq seviyesinin ayakkabı numarasını geçmediğini belli ediyor.
Ben yorum olarak hiç bir taraf tutmuyorum ancak iktidarı ve mevcut adayları karşılaştırıp bir tarafı desteklersiniz ancak kurucu ile iktidarı karşılaştırmak sadece gülünç.