Tamam işte problem yok sitenizde kontrol de ettim şimdi etiketin kullanılmaması gerekir. Sitenizde de etiket bulunmuyor şu anda. R10 Analizdeki uyarı kafanızı karıştırmış olmalı.
aynen hocam r10 analizde sitenizde tespit edilen hatalar kısmında kırmızı şablonla uyarı veriyor. bi yandan noindex kullanılmıyor diyor. bir yandan da hata var diyor.