Yasak yok denilince; plan yapalım.
Yasak gelince; plan yaptık, hepsi iptal oldu.
Yasak kalkınca; planlarımızı iptal ettik, şimdi yasak yok.
Bu yaptığın ironi aslında gerçek. İnsanlar haftalar önce planlaması gerekenleri olan şeylerden dolayı günlük planlamak zorunda bırakılıyor. Ve kararın iptali twitter üzerinden vaka yüksek bu yüzden iptal ediyorum tarzında bir açıklama minvalinde
olmadan yapılırsa daha iyi olmaz mıydı? Ben okurken başkası mı attı diye bakakaldım şahsen twiti. Twitter mi üstün içişleri genelgesi mi?