Herkese öncelikle hayırlı günler diliyorum;

Sanalkart hizmeti ve Para transferi aracılığı hakkında bilgi almak istiyorum. Hizmet aldığımız zamanlar oluyor forumdaki güvenilir arkadaşlardan fakat şunu öğrenmek istiyorum örneğin kötü niyetli biri transfer yaptırdı veya kartı illegal amaçla kullandı bu durumda kart sahibi sorumlu olmuyor mu? Hizmet aldığımız belki onlarca kişi oldu ve oluyor fakat bir süre sonra bunu merak ettim bilgisi olan kişilerin yanıtlamasını rica ediyorum.
Hukuki olarak durum nedir ? Bu aracılığı yapmak legal midir ve yapan kişinin sorumluluğu nedir ? Bankalar veya hukuki olarak bir sıkıntı çıkmıyor mu ?

Teşekkür ediyorum yorumda bulunan herkese bu merakımı geçirmek istedim