AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İran'da 2.dalga başladı denilebilir. Aramızda 1 ay var. Bize 1 ay sonra gelebildi. Vaziyeti buradan tahmin edin. Avrupa/ABD de sosyal mesafe olaylar nedeni ile 0, sınır kapıları açılmak üzere..
Nerden duyum aldınız acaba.