bazen insan olduğumuzu unutuyoruz bu yüzden çok utanıyorum, kendi canını diğer canlılardan farklı görmeleri beni çok üzüyor... Seni Allah yarattı peki ya o canı???
Gerçekten kendimden utanıyorum... dün haberlerde Manisa da bi adam köpeği sopa ile dövmüş çevrede bir sürü insan var biri bile çıkıp sen n'apıyorsun dememiş... Onlar kendini savunmuyor bari insan olup siz onları savunun...
Kendinden değil o canları göz göre göre savunmayanlardan utanmalıyız. İnsan oğlu unutuyor kendini Allah yaratmamış gibi. Benim evde kedim var,hayvan severim. Onun bir neşesi bir yetimi doyurmak kadar sevinç veriyor bana fakat böyle haberleri görünce içimde ki hayvan sevgisi kabarıyor insan sevgisi azalıyor. Umarım ki bir daha böyle bir şey yaşanmaz. (Ne kadar umsam da yine yaşanacak biliyorum.)