bazen insan olduğumuzu unutuyoruz bu yüzden çok utanıyorum, kendi canını diğer canlılardan farklı görmeleri beni çok üzüyor... Seni Allah yarattı peki ya o canı???
Gerçekten kendimden utanıyorum... dün haberlerde Manisa da bi adam köpeği sopa ile dövmüş çevrede bir sürü insan var biri bile çıkıp sen n'apıyorsun dememiş... Onlar kendini savunmuyor bari insan olup siz onları savunun...