Birde bu insanlarla aynı dünyada yaşıyoruz..
İnsan? Bunu yapan insan değil. Hayvan diyeceğim fakat hayvan kadar masum değil. Yazıyı okurken gözümden yaş geldi bunu yaparken hiç vicdan azabı çekmedi mi? Sizin dediğiniz gibi
maalesef aynı hayatı paylaşıyoruz.