Merhaba arkadaşlar 11 Nisan'da sabaha karşı saat 04 sularında hesabım çalındı 5 Haziran bugün o günden bu güne Covid 19 sebebi ile dönüşlerin geç olduğunu biliyordum inancımı kaybetmedim ve form mu gerekli şekilde doldurursanız elbette sizin hesaplarınızda gelecektir daha öncede çalınan hesabım için bu yöntem le.geri almıştım şerefsizlere boyun eymeyin hakkınızı emeginizi bir hiç uğruna heba etmeyin emek her şeyden önce gelir