Hocam benim sorun yaşamadığım kargo şirketi kalmadı. Hepsi birbirinden beter. Geçen hafta Yurtiçi ile ilgili sorun yaşadım. Bugün tekrar MGN ile sorun yaşadım, o kadar şikayet açılıyor ama değişen hiçbir şey olmuyor.