Benim sürat kargo ile son 4 senede hiç olan ilişkilerimin hiçbiri normal olmadı, 3 farklı şehirde sürat kargo yüzünden mağduriyet yaşamadım ve bir kere bile kargo ayağıma gelmedi. Hep ben gidip aldım. Hatta video çekip bile gösterdim aval aval suratıma bakıyor aveller. Tam sopalıklar da neyse işte