Corona döneminde artan e - ticaret sebebiyle kargo firmaları çok geriden geliyor. Her kargo şirketinin teslim süreleri uzun. Bölgendeki şbenin yoğunluğu ve kaliteside işi geciktirebiliyo. Anneler gününde yapılan alışverişlerini alamayanlar var daha. Benimde en memnun olduğum kargo şirketi sürat. Kendi bölgemde yurtiçikargo leş.