duhanguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle süt verme sakın. İnek sütündeki laktozu sindiremezler. İshal olurlar. Su kaybedip ölürler.

Hill's marka yavru kedi maması öneririm. 2 aylık olana kadar yavru kedi yaş mamasıyla besle. Ondan sonra kuru yavru kedi mamasıyla besle. Bütçen yetmezse Reflex Yavru Kedi Maması al. 1.5 kilosu 30 35tl arası bir şey.

Veterinere mutlaka götürmelisin. O yavru kedileri eve almazsanız hiçbir manası olmaz. Facebook gruplarına vs ilan ver sahiplendir. Evde büyüsünler.
eve almam mümkün değil hocam
sahiplendirmeyi düşündüm ama hayvanlar çok vahşi 1 haftadır beslememe rağmen bana bile alışamadılar

https://www.hizlimama.com/urun/refle...-mamasi-1-5-kg buldum sanırım bundan bahsediyorsunuz?