nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin bahsettiğiniz 10 tl zam. Benim bahsettiğim 32 TL zam. Ben engelliyim. %25 indirimli kullanıyorum bu devletin tanıdığı bir hak.
Mesajı herkeze gönderiyorlar. Sizin yeni faturanız 66TL civarı olur.