öncelikle 366 ksd hava piyade çavuşlara selam olsun .

tekrar yaparım hatta maaş verseler kalırım orda . efsane ortam kurmuştum .

kütahyayı gören havacılar beğenin canlarım devrelerim alt devrem üst devrem.....