Aynı SMS bende az önce aldım ama aklımda şu var, ben yalın olarak aldığım zaman netimin hızında düşüş yaşanır mı ? Eğer sorun olacaksa 3₺ için telefonu iptal etmeyeyim

45/8 net gördüğüm ama hesabımda 100 tanımlı, kaldı ki bu hızı sunan firmalar 100-120 TL istiyorlar. Sıkıntı yaşamadığım için mecbur bu zama tepki göstermeyeceğim ama her yıl 10₺ de fazla gibi 😊 59 idi 69 oldu 76 oldu şimdi 88 oldu 😊