hocam nignx rtmp kurup yayın açtım fakat ben bunu çok üyeli yapamazmıyım yani tek kendim yayıncıyım ben istiyorum 100-1500 kişi aynanda yayın açsın server donanımı sorun değil alırız ben içinde nasıl modüller var onu merak ediyorum twich herhalde adobe kullanıyo dlive de zannediyorum bu tür server yazılımları var biliyorum ben nignx te multiple boardcaster yapabilmiyim