Geldikten 3 gün sonra bende böyle düşünüyordum en az bir 10 yıl geçsin fikriniz değişecek hocam
Benim 15 sene geçti daha fikrim değişmedi 🙂 Siz siz olun yazıcı olmayın. Albayın s2-s3 yazıcısıydım. Yılbaşında ertesi günü gelmedi sadece adam koca sene boyunca. Sabah erken gelir gece 11 e kadar yazı yazdırırdı. Bu arada pazar günleri dahil. Eline cetvel alıp sağdan soldan doğru boşluk vermişmiyim diye ölçerdi. Ha bu arada sadece bana değil tüm bölük subay astsubay er erbaş yan bölük binbaşı yüzbaşı magosa valisi azarını yemediği kimse kalmadı. Millet görünce kaçacak delik arardı.