Sağolsun konuyu actıgım gıbı mesajlar gelmeye basladı. Yeterlı talep oldugunda ınceleyıp herkese donus yapmaya calısacagım. İlgi gosteren arkadaşlara tesekkur ederım. Pm lerınızı beklıyorum.