Ocak ayında başladım, Önümüzde ki yıl başına kadar projeme ya tamam dicem yada devam...
Suan durim nedir? 5 ay olmus
Tarih üstüne çalışıyorum, içerikleri kendim yazıyorum. Şu sıralar uzaktan eğitimde finallere denk geldiğinden ilgilenemedim birkaç gün boş bıraktım içerik bakımından. Hedefim 9 ay sonunda aylık 35-40 TL getirebiliyor olması. Yüksek mi fazla mı bilmiyorum aslında. İlk işim, bindik bir alamete nereye gideceğini zaman gösterecek.
Benim icin hic iyi degil hocam bu. yani hedef cok dusuk. en azindan 200 300 neyse