Merhaba arkadaşlar ofpof sitesini hatırlayan vardır belki. Bilmeyenler için içeriklerinin çoğunluğunu üyelerinin ürettiği onedio'ya benzeyen bir siteydi. Farkı içeriklerin görüntülenme sayısına göre üyelerine ücret ödüyordu. Biriken miktar alt limiti geçince hesaplara gönderiyorlardı düzenli olarak. Bence mantıklı bir girişimdi. Hatrı sayılır bir sermaye ile de desteklendiğini biliyoruz. Fakat tutmadı ve kapandı gitti. Sizce nerede hata yapıldı veya tekrar böyle bir site açılırsa bu kez tutar mı?