Merhaba arkadaşlar yaklaşık 4 aydır Hong Kongta fiziki olarak bulunmaktayım ve yaklaşık bir ay daha bu ülkede bulunmayı planlıyorum.Sizlere sormak istediğim.
Türkiyeden Hong Konga %60 oranında mücevher ve değerli taş satılmakta,değerli taş dışında sizce bu ülkeye Türkiyeden ne satabiliriz ?Veya Hong Kongtan Türkiyeye ne satılabilir?