Türkiye'de BDDK ve SPK'ya bağlı tüm kuruluşların sızma testi yaptırmaları mecburidir.

Pentest yapacak firma/kişi TSE tarafından sertifiye olmalıdır diye biliyorum, doğrumu hatırlıyorum hocam?