sanırım gümrükte kafalarına göre vergi uyguluyorlar. 34 Liralık ürün almıştım satıcı paket üzerine 0.50 $ yazmasına rağmen yanlış hatırlamıyorsam 8-9 liralık vergi ödemiştim.( 2 sene önce)