Bu durumlarda önemli olan, askı forumu gönderdikten sonra aldığınız yanıttır, eğer gelen maile 2.bir dönüş sağlayabilirseniz hesaplar büyük ölçüde açılıyor.
Sizin ekstra olarak yaptığınız bir yöntem bu durumda gözükmüyor, kalıcı olarak askıya alındı açılmayacak gibi gelen maillerde açma durumu sağlıyorsanız değerlendirilebilirsiniz.
Bundan bir kaç ay once çok büyük onaylı bir hesabı belirlediğim bir yöntem ile açmayı başardık, akabinde bir kaç hafta sonra tekrar askı yedi , diyeceğim oki kalıcı olarak askı ve bir sebep sunuyorsalar şu aşamada hesapları kurtarmak zor.