* Mevkute beyannamesi alman gerekli, İnternetten araştır.
* Savcılıkta işini çözeceksin vergi mükellefi olacaksın veya kar amacı gütmüyorsan dernek vb. gibi kurumlar üzerinden çıkarabilirsin.
* Ortalama masraf sana kalmış durumda. Şimdi grafik tasarım, baskı masrafları bunları hesaplaman lazım. 1.000 TL'de tutar 50.000 Tl de tutar bu olay sana kalmış. Bastığın kağıdın cinsi 3. hamur kağıt olmalı edebiyat dergileri hep bu hava da çıkıyor.
* Dağıtım işi Yaysat vb. kurumlardan yapabilsin
İşin özü zahmetli bir serüven...
Merhaba arkadaşlar, bir edebiyat dergisi çıkarmak gibi bir düşüncem var ama bu konuda fikri olanlar varsa yardımcı olabilir mi?
- Ne izinler almak gerekiyor?
- Nelere dikkat etmek gerekir?
-Başvuruları nereye yapmak gerekir?
-Ortalama masraf nedir?
-Çıktıktan sonra nasıl dağıtım yapılabilir?
Ve daha fazlası varsa onları da soruyorum.
Bu konuda az, çok bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?