Merhaba arkadaşlar, bir edebiyat dergisi çıkarmak gibi bir düşüncem var ama bu konuda fikri olanlar varsa yardımcı olabilir mi?

- Ne izinler almak gerekiyor?
- Nelere dikkat etmek gerekir?
-Başvuruları nereye yapmak gerekir?
-Ortalama masraf nedir?
-Çıktıktan sonra nasıl dağıtım yapılabilir?
Ve daha fazlası varsa onları da soruyorum.

Bu konuda az, çok bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?