Arkadaşlar merhaba ilk kez askı yediğiniz hesapları açabilirim yanlız Covid 19 sebebi ile dönüşler 1 ay ile 3 ay arasında değişmektedir telif yada telden askı yemediğiniz sürece hesapları askıdan kaldırma şansımız var ben 12 hesabımdan 9 nu askıdan aldım çeşitli taktikler deniyerek bunun için mail adresi hesap.adi ve şifreleri gerekmektedir isteyen arkadaşların askidaki hesaplarına çalışma yapabilirim yanlizca şunu bilin güvenmiyorsanız hiç konuşmaya bile değmez twitirda büyük hesap kitlelerinin % 70 beni tanır r10 çok bilinmem yeni üyeyim ama r10 üye bir çok eski arkadaşlarım var onların tavsiyesi ile üye oldum herkese iyi forumlar bol kazançlar bu arada hesap.acilmadan ödeme almiyorum.