kusura bakmayın da sürpriz olmayan bir son..eğer olayı yanlış anlamadıysam adam kendisinden hizmet almayanlardan olumlu yorum ve 5 yıldız istiyor. siz hizmet almadığınız halde 5 yıldız ve olumlu yorum yapıp yalan söylüyorsunuz...dahası o yorum ve yıldıza bakıp bu adamla iş yapacaklarında günahına giriyorsunuz...*********** yapana sahtekarlıkla yardımcı oluyorsunuz, sonra bizi dolandırdı diye dert yanıyorsunuz..

ayrıca hakime ne diyeceksiniz...biz hizmet almadığımız halde hizmet almış gibi 5 yıldız verdik, olumlu yorum yaptık ama adam bunun parasını vermedi...işi bilen hakimse size bir çift söz söylemeli bence...