LyriC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ikinci el gtx 1070 2.000tl civarında

Ayrıca fatura yok kutu yok hiç bişi yok bana göre o paraya sıfır sistem toplanır.
eğer düzgün kullanılmış, bir sorunu yok ise fatura kutu çok önemli detaylar değil.

ancak kasa işlerinde her zaman bende sıfır toplamaktan yanayım en azından başın ağrıyacak olursa garanti seçeneğin var. tabi bu işlerde her zaman bütçe belirleyici güç oluyor.