sadece ekran kartı 4 bin tl üzerinde.
daha fazla eder. tabi ikinci el ise yarı yarıya düşünürsek 5 anca eder herhalde. tabi kullanım süresi de önemli..
Hocam ikinci el gtx 1070 2.000tl civarında
Ayrıca fatura yok kutu yok hiç bişi yok bana göre o paraya sıfır sistem toplanır.