abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranlarda genellikle samsung panel kullanılır elektronik devresi farklı olsa bile alacağı monitörün paneli samsung olabilir.
samsung değilde genelde kullanılanlar LG panel olarak biliyorum hocam..
neden samsung olmasın diyorum.. 2 yılı doldurupta ilk günkü performansı ile çalışmaya devam eden bir samsung cihaz hatırlamıyorum.. 1i 2si 3ü öyle, elimden kaç cihaz geçti hatırlamyıorum hepsinde de benzer durumlar var yaşadım. monitörler telefonlar televizyonlar vs.. zaten samsung telefonlar ile ilgili piyasada bilinen birşey var. 2 yıldan sonra cihazların bozulmaya ayarlı olduğu yönünde. iphone'ların kendini yavaşlatması gibi..