Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni okutan öğretmenin Allah cezasını versin. Başka diyecek kelimem yok

Bu zihniyetle Türkiye değil 1 adım 1 cm bile ilerleyemez. Yazıklar olsun başka söylenecek söz gelmiyor aklıma

Ama suç sizde değil.

Ve muhattab olduğum insan da öğretmenmiş ))) Bence kendinizi İzmir de bir denize atın.


Şu cümlenizden sonra diyecek bir şey bulamıyorum. Görüş ayrılıkları olabilir normaldir. Sosyal medya trolleri gibi aynı görüşte olmayan insanlara düşünmeden atıp tutuyorsunuz .Çok yazık...