Emin olunuz, bunun öğretmenlerle ilgisi yok

Olmayınca olmuyor. Sen gel şimdi devletçilikten, sahil kiralama hakkından, kent hakkından, konut hakkından, insan hakkından, neo - kapitalizm sonrası ekonomik dirençten filan bahset, olmuyorsa olmuyor.
O değil de bunlara rağmen göz göre göre soyulmamızın önüne hiçbirşey geçemiyor. Biri de çıkıp demiyor ki devlet büyüklerinden niye bu haldeyiz ? Neden net bir çözüm yolu bulunamıyor.
Neden HALK devletin/kanunların sözünü dinlemeyip çiğniyor diye kendilerini bence sorgulamaları gerek diye düşünüyorum
Tabiri caizse eşşek gibi asgari ücretle geçinen insanlar enayi mi yani bu durumda ? Bence bu ülke de herkes kendini sorgulamalı. Herşeye amaan çeke çeke geldiğimiz nokta bu.

Helal olsun diyelim.