Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
faydası oluyor illaki. Fakat konuşmadan öğrenmek tam anlamı ile imkansız. Benim size tavsiyem cambly kullanmanız ama o kadar pahalıki para yettirmek imkansız. En güzeli ingilizce konuşabilen biriyle hergün günlük konuşma dilinde konuşmanız. 3,5 aya iyi seviyeye gelirsiniz.
hocam dediginizi yapiyorum instadan amerikali arkadaslarim var cok faydasi oluyor ama translate cok yoruyor ve ogretmiyor duolingo en azindan temeli ogretirmi acaba