faydası oluyor illaki. Fakat konuşmadan öğrenmek tam anlamı ile imkansız. Benim size tavsiyem cambly kullanmanız ama o kadar pahalıki para yettirmek imkansız. En güzeli ingilizce konuşabilen biriyle hergün günlük konuşma dilinde konuşmanız. 3,5 aya iyi seviyeye gelirsiniz.