Görsel için özür dilerim Mobildeyim kendi telefonumdan giriş yapamadım anca arkadaşın telefondan girip böyle görüntü alabildim. 2 hafta heyecanla bekledim sonuç bu. Bu durumda ne yapmalıyım nedir görüşleriniz ?

Site imzada mevcut