Hayırlı olsun bende onay alınca üniversiteyi bitirdiğim zaman gibi sevinmiştim ama sonrası hayal kırıklığı. Malum adsense yaşa ve gör...
Sağolun hocam. Evet sevincim öyle idi. İlk gün de forumdan gelen ziyaretcilerle ilk gün beni mutlu eden bir kazanç vardı. Sonrası tabiki düşüş yaşayacağım.