SYSVERI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen script'in klasörünü atmadın mı? "vendor" diye bir klasör olacaktı orada galiba?
plesk üzerinden yükle diyerek atmıştım hepsini de klasörü atmamış. filezilla ile mi atmam şart şu an bu haliyle atılmıyor sanırım?