Az önce rakiplerimi ve kendimi analiz ederken bir rakibin spamscore %44 olduğunu fark ettim. Ben ise %1
Hadi eyvallah, benden de genç domain. Bu site Google Keşfet'e düşüyor da biz neden dusemiyoruz arkadaş...