3 aydır iPhone 11 kullanıyorum. Pro'nun ekran ve 2x zoom özellikli kamera dışında hiçbir artısı yok, pro biraz tokatlama serisi diyebilirim. 11 en son çıkan telefon ve güncel sürüm. XR'ı tercih etmezdim. Hem son çıkan telefon değil hem de donanımsal olarak 11'in gerisinde