Hocam ben 1 haftadır çok düşündüm tarttım arkadaşlardan fikir aldım. 11 mi Xr mı dedim. Arkadaş 11 pro almayacaksan xr al dedi xr aldım vatandan

8 den sonra geçiş yaptım daha saatler oldu kullanalı hız efsane beni tatmin etti.
Ama hala içimde bir iphone 5 kasası neden yok diye üzülmüyor değilim.

ufak tefek çok güzel telefondu be.