Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
monster almadan son yorumları dikkate almanızı öneririm.
monster almanızı önermem.
eskiden fiyat olarak çok cazipti ama artık MSI daki indirimlerle kıyasladığında hiç cazip gelmiyor.

https://eksisozluk.com/monster-notebook--2581323?p=103

Hocam be şuna inanıyorum elektronik şansı saçma olabilir ama en iyi markayı alsanda şans yoksa dayanmaz. Ama bu fiyata ben hala aynı özelliklerle laptop bulamadım. Dediğiniz indirimleri bir türlü yakalayamadım.