Her çöktüğünde böyle konu açılıyor

Çökmüş işte ya bakımdadır yada saldırı altında 15dk sonra geliyor zaten.
Başkalarının açtığı konu beni ilgilendirmiyor hocam. Sorun bende mi genel mi onu sormak için açtım. 15 dakikada gelen sistem olsa açmazdım 9 da para aktardım 2 saat oldu hesapta para 0. Uygulama açılmıyor müşteri hizmetleri dakkalardır müzik dinletiyor. Ödeme yapmam lazım acil 2 saattir para bekliyorlar.