Öncelike çok güzel olmuş bunu belirterek cümleye başlamak istiyorum Front-end işi ile uğaştığım için çok fazla xd tasarımı koda döktüm öncelikle kullandığınız shadow biraz fazla olmuş 0px 0px 6px rgba(0,0,0,0.16) tavsiye ederim çok daha şık duracaktır. Onun dışında "Creativ tasarımların en iyisi..." ve menü içerik ile hizalı değil biri önde biri arkada onları eşitlerseniz harika olur dediğim gibi xd de ilk tasarıma göre harika bir çalışma olmuş başarılar