Konu
Web arayüz
01-06-2020, 22:02:34
#1
haticesubasii
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar Adobe XD bügün tamamen örnek amaçlı bir web arayüz tasarımı yaptım nasıl olmuş sizce ?
Adobe Xd yi lk defa kullanıyorum.
Yazıları dikkate almayın örnek tamamen ...