Arkadaşlar Adobe XD bügün tamamen örnek amaçlı bir web arayüz tasarımı yaptım nasıl olmuş sizce ? Adobe Xd yi lk defa kullanıyorum.
Yazıları dikkate almayın örnek tamamen ...